[HW] Re: Casio SF-5300E

Ales Donda student DONDAA
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

> Date sent:      Fri, 30 Apr 1999 12:48:34 +0200
> Send reply to:  hw-news@mobil.cz
> From:           Marian Belicka <belicka@ns.basl.sk>
> To:             Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
> Subject:        Casio SF-5300E

> Zdravim vsetkych,
> mam jeden maly problem. Neviem zohnat informacie
> o tom ako pripojit diar Casio SF-5300E na PC.
> Nejaky software som zohnal, no neviem ako urobit
> prepojovaci kabel medzi PC a diarom. Pomozte
> mi prosim.
> Vopred dakujem                            Marian

No, nejakou dobu jsem se o to zajimal, zapojeni jsem videl hned
nekolik. Vetsinou to byly invertory mezi PC a CASIEM zapojeny v
signalove ceste.
Jde to udelat Bud:   Klasicky IO s invertory - doporucoval bych
                        schmitaky  (nejlepe provedeni HC)
                     Nebo jsem to videl i s pomoci dvojice OZ
                        zapojenym jako INV.

 Napajeni by bylo nejlepsi ze signalu DTR.
 V kazdem pripade je !!! Nutne !!! vyresit napetovou nekompatibilitu
 mezi PC a Casiem.
 Casio ma urovne tusim 0 - L; 3 - H
 a PC -15 -L ; 15 - H.

Kazdopadne jdou nejake schemata sehnat na WEBu. Zkus to najit pomoci
Seznamu.
                                    Tak Bastlu Zdar
                                                        Ales