RE: Robot a orientace v prostoru -Odp

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

> Kdyz jsme u tech zakl. desek: neznate nekdo nejakou firmu, ktera by
> byla ochotna prodat zakladni desku do notebooka (alespon pentium) ?
   v ponukovych katalogoch som uz viackrat videl PC (CPU, Main, RAm, IO, ...) vo forme jednodoskoveho modulu, s roznymi CPU a zbernicami   ....  Su priam urcene na taketo aplikacie, rozne jednodoskove riadiace systemy a pod ...
   pozri si
       http://www.advantech.com/epc/products/pics/pca6751.jpg
       http://www.advantech.com/epc/products/pics/pos560b1.jpg
     alebo
       http://www.advantech.com/epc/prselect.htm#PC104 Modules
       http://www.advantech.com/epc/prselect.htm
  No a okrem toho su zauimave aj
       http://www.advantech.com/prselect/index.htm
                         OK, ma to problem, ... cenu ....
  nastastie ADVANTECH nie je jediny, co to robi, obrat sa na niekoho kto robi v
automatizacii, ADVANTECH ber len ako inspiraciu ...
                                                                                      Lubo Racko.