GPS - bylo: Robot a orientace v prostoru

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:24 CET 2004

Doporucuji mrknout na
http://www.utexas.edu/depts/grg/gcraft/notes/gps/gps.html.
Vzhledem k tomu, ze jsou tam i presne vypisy algoritmu pro ziskani
potrebnych dat z GPS signalu a spousta dalsich presnych udaju, docela bych
tomuhle webu veril. Ale fakt je, ze cert vi, co vojaci pousti z hlediska
utajeni do sveta. Jak jsem to kontroloval, tak jsem zjistil, ze jsem se
castecne seknul. Neni to 30m, ale jen 22m.

				Jakub Serych

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: rkanovsky@csas.cz [mailto:rkanovsky@csas.cz]
Odesl?no: 3. kv?tna 1999 14:51
Komu: Multiple recipients of list
P?edm?t: RE: GPS - bylo: Robot a orientace v prostoru

> P.S. Vojenske (PPS) GPS by u Vasich robotu stejne nepomohlo
> (rozliseni 30m
> horizontalne). Co by zrejme pomohlo je diferencialni GPS (i civilni),
> rozliseni radove cm (ovsem nevim, zda nekde v CR a okoli je
> referencni GPS
> stanice).

Hmm, ted nevim cemu mam verit, protoze nekde jsem cetl, ze GPS pro vojenske
ucely
zvlada rozliseni 0,5 m (bez pozemni ref. stanice.)

Nekde jsem take cetl, ze se da upresnit pozice pomoci vysilacu DFC (nebo jak
se ten casovy zazrak jmenuje)

Roman K.