Elektromobil

Ondřej Pavelka onpa
Středa Březen 17 11:44:23 CET 2004

Pratele v diskusi,
mam problem s pohonem elektromobilu trabant. Napajeni je 36V pomoci 18
clanku
Pb akumulatoru. jako motor je pouzit dynamo-spoustec z letadla, cca
28V/18kW.
problem je s regulaci proudu. Puvodne to bylo delano pulsnim menicem,
kde v koncove casti byly paralelne spojeny dve sedmice paralelne spojenych
KD503.
Protoze to vsak porad odchazelo, presel jsen na typy MOTOROLA MJ15003 se
zavernym napetim asi 140V. Bohuzel ted vyhorela treti sada cca za 1.500 Kc a
tedy
i tento zpusob regulace zda se mi ponekud nestastny. Jedina moznost je asi
tedy regulace pomoci MOSFET tranzistoru. Nevim bohuzel jak - nikdy jsem s
tim nedelal.
Rad bych v maximalni mire ponechal puvodni zapojeni, jen vymenil koncovou
cast.
Celkovy proud je asi 600A.

Za pripadne namety a ohlasy diky

Ondrej Pavelka