Kde sehnat CD od Atmela

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:22 CET 2004

Shanim CD Atmel, zatim jsem vyzkousel toto:

Nekolikrat jsem vyplnil on-line formular na strance Atmelu, pak jsem
e-mailoval na obvykle adresy info@... support@..., pak jsem e-mailoval
Klimesovi, a porad nic.

Neporadil by mi nekdo, jak dal, pripadne nevenoval nejake rezervni (treba i
lonske, alespon pro zacatek), nebo nebyl by nekdo ochoten okopirovat ho a
poslat do Berouna ? Nebo se mam na Atmely vzhledem k prozatim nulove
podpore vubec vykaslat?

Samozrejme, vsechno je na internetu, ale stahovani ???MB pres telefon je
krajne neefektivni, nicmene podarilo se mi najit programovaci specifikace
(jsou tak nenapadne umisteny, ze bych to az povazoval za zamer, no nic).
Diky za kazdou radu.

Josef Hanzal, uporne hledajici

P. S. Zrovna vysel v Amaterskem Radiu programator pro Atmely, skoda, ze se
neda postavit :-(. Nebo jsem snad prehledl odkaz na firmware? Mozne to je.