Bezdratovy prenos RS232

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:44:22 CET 2004

je to za kus
dosah je udavan v manualu 50m v budove 300m venku, ale z vlastni zkusenosti
vim ze dosah je tak 1km pokud je prima viditelnost, ja jsem pripojen jeste
pres jeden prevadec, nebot nemam na ISP primou viditelnost. Jinak frekvence
na ktere komunikuje se meni i za behu pokud se napr vyskytne ruseni, je to
schopne prenaset vsechno co normalni tel.linka.