Tepl.regulatory

Vladimir Volak volak
Středa Březen 17 11:44:22 CET 2004

Vazeni,
pomozte sklerotikovi
V nekterem cisle Amaterskych radii (obou), asi v lonskem roce jsem zahledl
popis jednoduchych teplotnich regulatoru bud s implementovanym triakem nebo
s vystupem na triak a napajenim primo 220V~. Nekde jsem to zalozil a nemohu
si vzpomenout, kde hledat - stacilo by mi poradit cislo casopisu - pripadne
odkaz, pokud by nekdo znal neco podobneho

Pak bych mel jeste jednu prosbu, ktera s konferenci nesouvisi, ale zajisti
mi klid v rodine :
Nevali se nekomu doma hra Wacky Wheels, ne shareware, plna verze. Puvodni
prodejce Baid software uz delsi dobu nema a mit nebude a me, jakmile zasednu
k pocitaci, otravuji deti, kdy uz ji jim sezenu.

Vladimir