jednopovelove DO k alarmu

Stanislav Èeška scs00
Středa Březen 17 11:44:19 CET 2004

> P.S.: Pokud to budete davat do nejakeho levnejsiho auta-budiz,
>    ale jinak bych se bez plovouciho kodu dost bal. Napr.firma
> AutoTOP centrum prodava klicenku/zarizeni, ktera je schopna
> odchytit kod (ne plovouci) a potom libovolne vysilat. Je az k
> nevire, jak jednoduse lze potom odemknout/odzabezpecit
> takoveto auto. Myslim, ze pak vam ten alarm pomuze pouze
> v pripadech "nahodnych" zlodejicku radii a tak. Ale pokud
               ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

to je presne to, proti cemu ten alarm bude! To auto, priznejme si to :) je
normalni Trabant 601S. Problem je, ze vybava (mam tam vzadu louhovej 12V
akumulator -velkej asi 60kg- v dost velky cene  navic pro zalozni napajeni a
moje vynalezy, zesilovac, repraky, ted tam du davat vysilacku a jiny
add-ony) presahuje hodnotu celyho vozidla. A prave tyhle vecicky chci
uchranit pred zlodejema. To je taky duvod, proc stavim kontaktni hlidac
dveri (kapoty, kufru, benzinu) s obycejnou tlakovou houkackou a nikoliv
imobilizer. Takovy auto nema smysl chranit proti "odjeti", protoze ho kazdej
muze odnest na ramenou. Ale trabanti se nekradou,  chranit se musi a) nadrz,
b) predni kapota (kradou se dynama, remeny, civky a tak) a c) radio a
vybaveni interieru.

Auto samotny chranit nemusim, ma cenu asi 5000.- :))

Takze jediny o co mi jde --- HLIDANI ctyr magnetickych kontaktu. To DO tam
chci proto, abych tam nemusel mit skryty spinace - nic vic. Obavam se, ze
nikdo nebude odchytavat kody na Trabanta - za to by ho neposlali do
kriminalu, spis do blazince :))

Jeste mi tu chybi par informaci - vsichni pisete "rozladenim obvodu se
snizuje dosah..." Kolik ten dosah vlastne je a na kolik se snizi (%) ??
A potom - mate nekdo ten datasheet k tomu koderu/dekoderu ?? Ja ho vubec
nenasel, nebo i vase schema by stacilo, proste, jak to mam zapojit.

Diky za dosavadni informace

Regards, Stanislav Ceska