jeste SPECCTRA autorouter

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:44:19 CET 2004

sorry, ze se jeste vracim k autorouterum, kdyz protel resi vse, ale mate
nekdo zkusenosti s tim dalkovym routovanim na SPECCTRE? (myslim ten 90 denni
free ucet). Ja jsem se zaregistroval, oni mi slusne majlem podekovali, ale
nepridelili mi zadny ucet. Ten jsem z nich dostal az po majlove urgenci.
Poslal jsem si tam plosnak a nic. Znovu jsem se ptal co se deje a oznamili
mi, ze to mam zkusit poslat znova. To jsem udelal a za par hodin z nich
vypadl fakt krasnej plosnak. Potreboval jsem na tom ale udelat nejake upravy
a pak jsem jim to poslal znovu a od te doby jim to posilam uz asi 10* a nic
vic jsem z nich nedostal.
Funguje vam to nekomu nejak pouzitelne? (myslim ten free ucet)
bye zdvorak