jednopovelove DO k alarmu

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:19 CET 2004

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Igor Sedlak <Aigor@post.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 11. kv?tna 1999 12:03
P?edm?t: Re: jednopovelove DO k alarmu

>Chvili uz pozoruji se zajmem tuhle debatu, ale cim dal vic zacinam byt
>presvedcen, ze nejlepsi alarm je vlastni vyroby. Snazim se v
>soucastnosti vymyslet neco podobneho - i kdyz ne na auto, ale do domu,
>takze odtazeni nehrozi :-)))
>
>Ale stejne, pokud pominu potrebu nejakyho mini-ovladace, a spokojili by
>jste se napr. s velikosti dalk. ovladani TV, tak se tam da vrazit
>jednocip a vymyslite si svuj protokol, komu. kod, pripadne jeste v
>zavislosti na dalsich faktorech (datum, teplota,..), a kazdej "hacker"
> [...]

Pred nejakymi peti roky jsem delal na zakazku scaner DO (nakonec se z toho
vyklubal vcelku slusny pru..r), jako periferii k notebooku. Pri prijmu
dostatecneho poctu vzorku (5..100) neni vetsi problem rozebrat jakykoli kod.
Nehlede k tomu, ze vyrobci vetsinou stejne pouzivaji standardni brouky. Tedy
pokud se tu stale bavime o RF prenosu. Nechci Vam brat iluze, ale pokud neco
vlastniho, tak opravdu originalne -
IR, ultrazvuk, jine frekvence, jina modulace, jine principy kodovani,
obousmerny prenos, kombinace vice zpusobu, etc

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38
             Posta 41