Tahaky

Slava Kmoch slava
Středa Březen 17 11:44:17 CET 2004

No abych se taky nejak zapojil,
   ja totiz za tejden delam maturitu, takze jsem taky nad timhle premejslel
dost dlouho. Asi nejlepsi by bylo nechat si vyrust dlouhy vlasy, do ouska si
dat sluchatko, pripojit to na vysilacku, ....., no a pak uz jenom nekoho
premluvit, aby byl na chodbe a diktoval....
  Kdybychom zili v Americe, kde maji jenom MULTIPLE CHOICES, jooooo to by
byl zivot. Stacilo by nejaky nenapadny tlacitko v propisovacce (teda nejaky
prerostly) u nejakyho chytrolina va tride a pak kazdej by uz u sebe mel
diodu nebo neco podobnyho.
  Ale zatim nejvic se mi osvecilo............se to naucit ;-(.

mejte se a drzte mi palce