Mereni rychlosti otaceni

Dušan Slavětínský dslav
Středa Březen 17 11:44:16 CET 2004

Jeste jeden zufankomet alias vetrnicek mam doma.

Delal jsem to sam a vypada to nasledovne:
Z cuprextitu dve kruhove desky prumer asi 130 mm.
mezi nema osa ulozena v miniaturnich kulickovych loziskach
na osu nasunuty kriz opet z cuprextitu. ma krizi jsou
4 pulky pinponkovych micku. Ty jsou ke krizi prilepeny
sekundovym lepidlem (slabe misto, vyzaduje to opatrne zachazeni)
hridelka je na jedne strane prostrcena pres desku kde je
snimac z mysi.

Da se tim merit rychlost vetru asi od 0.5 m/S

Pkud budes mit zajem mapis mi na moji adresu.

Dusan Slavetinsky