Mereni rychlosti otaceni

Ales Filip afilip
Středa Březen 17 11:44:15 CET 2004

Hello Du?an_Slav?t?nsk?,

?tvrtek, 13. kv?tna 1999, you wrote:

D> Jeste jeden zufankomet alias vetrnicek mam doma.

D> Delal jsem to sam a vypada to nasledovne:
D> Z cuprextitu dve kruhove desky prumer asi 130 mm.
D> mezi nema osa ulozena v miniaturnich kulickovych loziskach
D> na osu nasunuty kriz opet z cuprextitu. ma krizi jsou
D> 4 pulky pinponkovych micku. Ty jsou ke krizi prilepeny
D> sekundovym lepidlem (slabe misto, vyzaduje to opatrne zachazeni)
D> hridelka je na jedne strane prostrcena pres desku kde je
D> snimac z mysi.

D> Da se tim merit rychlost vetru asi od 0.5 m/S

Zrovna me tak napada, z toho pristroje dostanete z nejakeho cidla
impulsy (=otacky). Jakym zpusobem ale z toho dostanete rychlost vetru
? Nemyslim tim zarizeni, ktere to vyhodnoti, ale jakym zpusobem se to
da zkalibrovat, a prepocitat na m/s ?

Ales Filip    <afilip@gmx.net>
Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
Copyright (c) 1999 Ales Filip