tv2

Marcel Klein kleinm
Středa Březen 17 11:44:14 CET 2004

Mam COLOR 416 a mam podobny problem, nahodne mi obcas vypadne asi na 30s modra aj cervena farba vecsinou sucasne, nabehne prva modra az potom cervena. Cely obraz je potom na chvilu zeleny.
Mech. kontakty a vodice som kontroloval a koncovy stupen vyzera v poriadku.
Mozu byt chybne dva tranzistory naraz, alebo to je urcite obrazovkou?

Pripadne jak zistim ze je to obrazovkou, ked som niekde cital ze modul farieb by sa nemal len tak skusat z ineho televizora?

Inac ked pripojim kus nepripojeneho dratu (tak 1m) na vyvody farieb na module G, okamzite padne napetie
abo stupne? (uz si nepametam presne) a vypadne prislusna farba. Je to normalne???

Marcel Klein

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Libor Kavan [SMTP:lkavan@krkonose.cz]
Odesl?no:	13. m?j 1999 22:16
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	Re: tv

At 22:17 10.5.1999 +0200, =?ISO-8859-2?Q?Erik_Miku=9A?= wrote:
>Zdar !!
>Ja vim, ze to neni moc ke veci, ale nemate nebo nevite nekdo o dokumentaci
>k barevne televizi TESLA RUBIN ???   Modra mi obrazovka, myslim, ze se tam
>neco prehriva, ale bez planku jsem na mrtvem bode !!!

Kdybych hodne hledal, asi ho najdu. Modrani obrazovky bude bud obrazovkou samotnou(pomuze pouze vymena :-( nebo je neco ve videozesilovacich(nejspis tranzistor).
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117