[HW] nabijeni alkal. baterii?

Stanislav Èeška scs00
Středa Březen 17 11:44:13 CET 2004

> Minuly tyden jsem se setkal s alkalickymi bateriemi
> Toshiba (velikost AA), o kterych prodejce tvrdil,
> ze se daji asi osmdesatkrat nabit jakousi specialni
> nabijeckou o ktere nic moc nevedel.
> Neslysel jste o tom nekdo neco?
> Zajimalo by me jak ma vypadat nabijeci cyklus,
> abych to mohl proverit.

To jde u vsech alkalickych baterii, ale neni to nic moc. Nejdou v podstate
moc nabijet, spis UDRZET. Normalni aku se vybije nadoraz a znovu nabije.
Tohle kdyz vybijes na doraz, je konec. Nabijet se da jenom pokud ma baterie
jeste napeti blizke jmenovitemu. Takze opravdu je to docela na dve veci.
Takhle podobne je to i v manualu - je fakt, ze ta nabijecka umi u alkalajn i
diagnostiku, ale ja pro to proste nemam vyuziti.

Nabijecku jsem mel pujcenou a "dekuji, nechci" - zustanu u NiMH, i kdyz maji
jen 1.2V...

Regards, Stanislav Ceska