[HW] CHarge PUMP

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:13 CET 2004

Zdravim kolegove,

resim zhruba toto: z 12V baterky v aute chci udelat zhruba 19V pro
notebook. Napadlo me pouzit charge pump z +12 na -12V (IO vytvarejici
zaporne napeti) a zapojit to takhle:
      __________________________________o   <|
   + |                     |            +    |
   -----                   |                 |
    === 12V=               |                 |
     |                    _|___              | MAX. 24V
     |___________________|     |Charge Pump  |
                         |_____|             |
                           |_____________o  <|
                                         -

mozna ze existuji charge pumpy z 12V na 24V (nasobic napeti), potreboval
bych poradit co je k dispozici. Mne by stacilo, kdyby to melo takovou
zatezovaci charakteristiku, ze pri asi 1A (kolik tak muze zrat notebook)
to melo kolem tech 17-19V.

Nechce se mi kupovat tohleto za 3000 (tam je asi spin. zdroj).

Lada

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/