Compaq - power, erhernet cable

Spousta Patrick spousta
Středa Březen 17 11:44:13 CET 2004

Dee Jay wrote:

> Zdravim konferenci
>
> jen takovy 3 maly dotazecky
>
> 1. shanim konektor nebo sitovou snuru na notebooka CompaqArmada - no vono to
> bode asi u vsech compaqu stejny a obrazek je prilozem v souboru (nekamenujte
> mne)

V tom ti nepomuzu

> 2. jak lze propojit 2 pocitace pres sitovky ethernetovym kabelem (je to ten
> jako kdyby
> telefonni ,ale s 8mi pinama )bez nejakych zasuvek proste jen propojovaci
> snura.

1-3
2-6
3-1
6-2

A cislovani zleva do prava pri pohledu DO zasuvky (sitove karty) tak, ze
piny jsou nahore, asitakto

-12345678-
   ----

> 3. kazda sitovka ma vystup/vstup na 50ohm koax a na tu kroucenou 4linku -
> jde tedy provozovat oboji zaroven - tedy cast site po koaxu a cast po 4lince
> ?

Tim chces provozovat 20Mb half duplex? :-))) No, dle mne to asi nepujde.
Pokud potrebujes neco rychlejsiho, atk si kup 2 sitovky na 100Mb a ty
muzes na krizenym kabelu provozovat ve fullduplexu a ani to moc nestoji.

Cau PAT