Amaterske Radio

Petr Gratz xgratz02
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

Ahoj,

perfektni !!!!!!!!!!!! Vazne, ty konstrukce co pripravujete jsou opravdu bezva.
Me osobne by moc zajimaly tyto dve konstrukce, protoze neco podobneho v slusne
forme snad jeste nebylo publikovano. Hlavne ten RLC meric. Kdy je mozne ocekavat
popis teto konstrukce ? Na jakem procesoru to bude postavene ? Ja bych uvital
Atmel AVR, protoze jsou perfektni a maji ISP, takze je mozne kdykoliv
modifikovat program v jiz hotovem pristroji.
     g)  presny RLC multimetr, rizeny uP, RS232/485
     h)  presny 16b multimetr UIR , true RMS, RS232/485
Drzim palce a moc se tesim.

S pozdravem Petr Gratz

P.S. Kde si nechavate delat predni panely a jakou technologii ?