Re: LoJack -Odpověď

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

>postavit jednoduchy GPS (lacny, tolerancia 100m postacujuca), pouzit mobil
>GSM iba na posielanie SMS sprav (pripadne ine taketo jednoucelove zariadenie
>ak by bolo lacnejsie), spojit to nejakym interfacom, pripojit to na alarm v
>aute a dobre ukryt (ako napr. LoJack). Po spusteni alarmu (alebo aktivacie)
>by cez mobil boli vysielane suradnice na zvolene tel. cisla resp. e-mail vo
>forme SMS sprav. Mohla by to byt dobra nahrada LoJack-u s okamzitou odozvou
>na suradnice kradnuteho auta, prip. ako online odozva na alaram auta.
  Tak to uz niekto vymyslel, tusim to bola slovenska firma alebo iba pobocka zahranicnej  ? Pocul som reklamu v radiu formou niekolkominutoveho rozhovoru s uvedenou firmou. Bola presne o tom. Okrem alarmu to malo sluzit aj na kontrolu pohybu firemneho auta a podobne. Zial, neviem ako sa firma volala,  ... pomozu zlate stranky ?                    Lubo.