[HW] CHarge PUMP

Jiri Reich jreich
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

Ahoj
Ja sam neco podobneho v soucasne dobe resim. Mam na notebooku oddelene
privody pro napajeni a nabijeni a tak pripojim pouze privod pro napajeni.
20V bych chtel vyrobit (pokud to bude fungovat) pomoci nabojove pumpy z AR B5/94 str195.
Pokud by jsi uvedene AR nemel, mohu ti GIF poslat na soukromy mail.
Uvedeny nasobic by mel dat 20V/2,5A. Ja jsem to dnes zkousel
a splnily se moje obavy: 2,5A je asi jen autoruv sen a i kondenzatory se
dost hreji. Asi jim uz vadi ten proud. Dostal jsem z toho asi 1,2A.
Osobne budu delat spinany menic s tlumivkou.

S pozdravem
	Jiri Reich
	jreich@top.cz

mozna ze existuji charge pumpy z 12V na 24V (nasobic napeti), potreboval
bych poradit co je k dispozici. Mne by stacilo, kdyby to melo takovou
zatezovaci charakteristiku, ze pri asi 1A (kolik tak muze zrat notebook)
to melo kolem tech 17-19V.

Nechce se mi kupovat tohleto za 3000 (tam je asi spin. zdroj).

Lada