Atmely na jedny snure

milan.klesa@spt.cz milan.klesa
Středa Březen 17 11:44:12 CET 2004

Ahoj Lidicky,
>----------
>Od: elima@postajicin.cz; elima@postajicin.cz
>Komu: hw-news@mobil.cz
>P?edm?t: Atmely na jedny snure
>Datum: 17. kv?ten 1999 12:17
>
>Potreboval bych propojit 4ks ATMEL 89C2051.
>Potiz je v tom, ze k dispozici mam jen 2 draty,
>po kterych musi jit napajeni i data. Ma nekdo
>nejaky dobry napad, jak to co nejjednoduseji
>zapojit? Zdroj muze byt pouze v jedne "krabici".
>
>|-----|  napajeni+data   |-------|
>|-----|                         |-------|

O necem podobnem taky premyslim, zalezi jak moc rychle by spolu meli
komunikovat, pokud by slo o relativne pomale rychlosti, asi bych
nevahal a postavil bych neco na zpusob telefonni linky, v podstate bych
udelal proudovou smycku, ktera by nabijela kondiky ve zdrojich u tech
atmelu a pak uz bych jen cukal s napetim, treba pomoci tranzistoru. v
podstate by se to chovalo jako paralelne zapojene pristroje, jen by se
muselo nejak automaticky ohlidat kolik modulu bude pripojenych... a
kolik proudu to tak bude odebirat...
No nevim jestli jsem to popsal dost jasne, ale staci se kouknout na
schema nejakeho telefonu a pochopis co mam na mysli...

ByE milan (milan.klesa@spt.cz)