Re: externí antena na mobil

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:44:11 CET 2004

>pou??v?m mobil na hl??en? stavu z podniku -
>kdy? jsem na chalup? sign?l se m?n?  od 0 do 3.
>Jak? m?te zku?enosti z extern? ant?nou - kde se d? koupit
>konektor , kabel, ant?na  - pora?te mi.
-
>----------
>Lubom?r Masnica
>Sokolovsk? 2379
>390 03 T?bor
>tel. 0603 / 248277
>E-mail :  masnica@jcm.cz

Jestli mate na mysli smerovku, tak perfektni. Nerad bych se plet, ale myslim
ze
mela uvadenej zisk 12dB. Mame ji na chalupe a je to absolutne
bez problemu. Loni jsem ji zkousel v miste, kde se nechyta ani NMT (v jednom
udoli), nasmeroval jsem ji na vrch vzdaleneho kopce za kterym mela byt za
dalsich
asi 10km BTS a jsou tam stabilni 2 dilky (NOKIA 2110i). Jestli tam nejaky
signal
mate, budte si jist, ze s tou smerovkou tam budete mit "plnej knedlik".
    Jinak ty smerovky se prej nesmi pouzivat, verim ze by to delalo
operatorum
paseku (telefon nemuze delat handover na jinou BTS), ale v pripade, ze jsem
v miste kde stezi neco chytim (spis ani to ne) to myslim nicemu nevadi.

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz