Re: externí antena na mobil

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:44:11 CET 2004

On Tue, 18 May 1999, Masnica Lubom?r wrote:

> pou??v?m mobil na hl??en? stavu z podniku -
> kdy? jsem na chalup? sign?l se m?n?  od 0 do 3.
> Jak? m?te zku?enosti z extern? ant?nou - kde se d? koupit
> konektor , kabel, ant?na  - pora?te mi.

Da se koupit externi antena typu yagi, dale je potreba kus koaxu
(je vhodne pouzit koax primo delany pro tenhle ucel, tusim, ze je 50 ohmu,
obyc koax ma velky utlum).

Je vhodne mit co nejkratsi svod (tak cca 5 m koaxu je v pohode), na 10
metrech se uz hodne ztraci.

Dale je potreba konektor na ten koax a jeste redukci pro konkretni typ
telefonu. V kazdem slusnem obchode s GSM prislusenstvim by meli poradit.

Toto vse (antena, 5 m koaxu, konektor, redukce) se da poridit za
mene nez 1000,-

Jinak neni zadny problem - antenu jsem mel ve forme jednoduche stavebnice,
konektor na koax se da pri trose sikovnosti nakrimplovat i kombinackama.
S touto antenou se da nyni volat na miste, kde predtim nebyl temer zadny
signal (sem tam jedna carka, pro volani nepouzitelne).

	Pavel