RE: externí antena na mobil

Kašpar Zdeněk Zdenek.Kaspar
Středa Březen 17 11:44:11 CET 2004

> pou??v?m mobil na hl??en? stavu z podniku -
> kdy? jsem na chalup? sign?l se m?n?  od 0 do 3.
> Jak? m?te zku?enosti z extern? ant?nou - kde se d? koupit
> konektor , kabel, ant?na  - pora?te mi.

Kolega pouziva Yagi za necelych 1000 penez (koupeno pred skoro dvema roky)
z prodejny paegasu urcenou k mobilum.

V miste (na chate v lesich), kde sede na strese mel nekdy i jeden dilek, se
po pripojeni anteny prijem zvedl na plnej ceres.

Takze zkusenost dobra. Ta zminka o 50 ohmovem koaxu a jeho delce je na
miste.
Trochu jsme s tim laborovali a neni koax jako koax.

Pro ty, kdo si radi zabastli sami mam jeden odkaz na homemade zarizeni
pritele PAPOUCHA. http://mirror.mobil.cz/technologie/antena.html. Taky
dobre.
Dle tohoto navodu to delal druhy kolega a v zasade mel stejne vysledky, jako
s kupovanou
antenou.

	Kaspic