dekoder MP3

Ringier joke
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

Jo je to MAS 3507D od firmy Micronas Intermetall.

PDFko je ke ztazeni na jejich strankach, nebo mohu poskytnout....

Krome tohoto delaj spoustu jinejch zajmavejch veci (dekoder na Dolby
Surround atd..., doporucuju prohlidnout, i gdyz to je asi tak vse co se s
tim da delat, viz dale..)

Svab je to sice bezvadnej, ale bohuzel u nas naprosto nesehnatelnej, jelikoz
nikdo z dovozcu i dobrejch a osvedcenejch ani netusi ze nejaka takovahle
firma existuje, natoz aby neco dovezli. Venoval jsem tomu asi 1/4 roku casu
ale bohuzel....

Psal jsem i vyrobci, jestli by neposkytli vzorky ale marne.....

Jedina sance je asi nechat si to poslat z USA ale k tomu je potreba:

1) na www.mp3.com najit odkaz na vyrobek jmenem ACplay, na techto strankach
je (byl)odkaz na firmu kde se da on-line objednat vcetne prevodniku.

2) na zaplaceni je potreba nejak platebni karta (Master Card, American
Express atd..)

3) cekat ze jednoho dne fakt neco dorazi.... (tahle sranda vyjde asi na
2000,-)

No pokud by se nahodou nekomu povedlo tenhle svab sehnat at da vedet.....

(PS: pred nedavnem tady nekdo neco rikal o nejakym jinym svabu snad od
Thomsona nebo od koho, ale nic blizsiho o tom nevim)

Jan Kratochv?l
tel.: +420-603-234820
e-mail: joke@blesk.cz