Zakodovane autoradio Blaupunkt

TomasR tomcopy
Středa Březen 17 11:44:10 CET 2004

    Zdar !!!

    Protoze jsem se prave vratil z hospody a jsem v dobrem rozmaru, tak Ti
    zodpovim Tvoje otazky.

    1. U techto radii jsou dve moznosti : bud nejsou zakodovane, pak s nimi
muzes
        manipulovat jak chces. Nebo jsou zakodovane a po odpojeni napajeni
se
        zablokuji. Z vlastni zkusenosti Ti doporucuji tuto skutecnost
odhalit, protoze
        stejne jednou budes manipulovat s akumulatorem a mohl by ses dockat
        neprijemneho prekvapeni v podobe " Cod ". Nehlede na to, ze
suplikove
        radio je urceno k vytahovani z auta. Hlavne v CR, kde se krade o
106.
        Kod se zapina ( vypina ) stiskem klaves 1,4 a zapnutim ( vypnutim )
knofliku
        ON / OFF. Na konektoru musis mit pritomne oba " plusy ".
    2. Kod je ctyrmistny ( max. 1999 ) a zadava se tlacitkami predvoleb 1 -
4 a
        " odpali " se sipkou lazeni ^. Po zadani tusim deseti spatnych kodu
se radio
        na 45 minut zablokuje a po zadani dalsich 3 spatnych kodu se blokne
na
        asi 1.5 hod. Po dalsich pokusech  " chcipne " uplne. Pak je treba
upravit EEpamet.
    3. Stavet autoscaner kodu je volovina. Kod se da vycist z externi pameti
EEPROM.
        Je to tusim 4C016, ktera komunikuje po I2C. Adresu kodu tady nebudu
sirit.
        Pokud budes mit zajem, tak mi mejlni na tomcopy@iol.cz

        P.S : Timto zpusobem se daji odkodovat vsechny starsi typy autoradii
BP.
                  Verona, Ancona, Boston aj. Kdysi jsem taky koupil radio v
aute a trvalo
                  mi jedno odpoledne nez jsem to rozlousknul. Je to celkem
brnkacka.
                 Pokud budes laborovat, tak hodne zdaru.

Cau  Tomcopy

-----P?vodn? zpr?va-----