Sleep u AT89C2051

Ludvik Hoffmann hoffmann
Středa Březen 17 11:44:09 CET 2004

Pri Power Down Mode zustava obsah RAM zachovan (az do 2V napajeciho
napeti). Uvedeni do PD se provadi nastavenim bitu PD v registru PCON
(87H). Probuzeni pouze externim resetem.
Pokud ma procesor zacit zit sam, lze pouzit Idle Mode - bezi hodiny,
casovace a system preruseni, ovsem spotreba je podstatne vetsi nez pri
PD.

Ahoj  Ludvik