BIOS a EEPROM

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:44:09 CET 2004

> virus "Cernobyl" mi zrejme znicil BIOS. Chtel bych se zeptat: Jde
> bez problemu nahradit flash EPROMku 29EE010 EPROMkou 27C010
muzes
> ? Muzu tu flash EPROMku strcit do programatoru EPROMek bez
> nebezpeci zniceni (kvuli cteni obsahu) a pujde vubec precist ?
bez problemu,
nicmene problem zvany W32.CIH je v tom ze ten obsah, pokud
nejde o flash z jineho pocitace cist nemusis, je premazany.
Obnova po tomto zasahu spociva v nahrati obsahu do flash.
Nektere boardy maji "tvrde" jadro umoznujici start z diskety a
flashnuti poskozene EEPROMKY, nicmene naprogramovani
programatorem pokud to jde je jednodussi. Sezen nekoho v okoli,
kdo ma programator podporujici i 29EE010 a flashni to u nej.

bye, Radek (benedikt@lphard.cz)