Zakodovane autoradio Blaupunkt

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:08 CET 2004

On Thu, 20 May 1999, Pavel Kriz wrote:

> [...]
> ktere se honosi napisem "Code protected". Problem je v tom, ze k nemu
> zadny kod nikde napsany neni. Ja jsem to radeji nezkousel ani
> vyndavat (je samozrejme "komplet" vyndavaci).
>
> Vzhledem k tomu, ze se v konferenci vyskytuji lide, kteri prichazi s
> touhle technikou do styky, doufam, ze mi nekdo pomuze.
>
> Chtel bych se tedy zeptat:
>     1. Opravdu to bude po vyndani a zandani chtit nejaky kod ?
>     2. Jak je dlouhy a kterymi tlacitky se zadava ?
>     3. Je mozno ho nekde "vydolovat", nebo mam zacit stavet neco, co
>        mi bude zkouset postupne zadavat mozne kody.

Doporucuji najit eepromku (46C16 ci podobny) a PCdlem odposlouchat ty dva
draty (SCL,SDL jestli se nepletu) a z protokolu I2C zjistit na jakou
adresu to saha. Nejlepsi je si tu eepromku zazalohovat. Jde to pri
zapnutem radiu, protoze je to sbernicovy protokol.

Neco podobneho jsem delal ale pak nebyl cas - ale to bylo u funkcniho
radia, jen me zajimalo jak se to tam uklada.

Lada

> Dik, Pavel
>
> PS: Mozna to vypada, ze jsem tuhle vecicku ukrad, ale to ja fakt
>     nedelam ;-)

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/