LAN cez seriovu linku

Kollar Pavol pali
Středa Březen 17 11:44:07 CET 2004

Ak sa ten Siemens bude chovat ako seriovy kabel, potom je mozne pouzit
"Prime propojeni kabelem", kde by cez to chodili normalne packety. Zatial co
som skusal na W95 a pozeral som help, tak je mozne rozchodit bezne protokoly
okrem TCP/IP. Mal som ale v ruke Compaq HandHeld, kde cez IrDA pomocou prime
propojeni kabelem fungoval aj TCP/IP a teda aj Internet. Treba to vyskusat.
BTW, kolko to stalo? D.

Pali Kollar.