Propojeni pres LPT1

Hruska Ladislav hruska
Středa Březen 17 11:44:06 CET 2004

Bylo to v tech protokolech .
Diky.                           Lada

-----P?vodn? zpr?va-----
Od: Galuszka Jan ing. <fanda@elektronika.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 24. kv?tna 1999 15:17
P?edm?t: Re: Propojeni pres LPT1

Nevim jak to je s LPT, ale vcera jsem resil podobny problem na siti

Ctyri pocitace v siti na koaxu, pocitac A videl B a naopak, pocitac C videl
D a naopak, ale AaB nevidel CaD a naopak. Chyba byla v protokolech, kdy pri
preinstalaci hardu na A a B jsem jsem nainstaloval jine protokoly nez byly
aktivni na drive instalovanych C a D

Ted pri psani mne napadlo, ze to asi bude tim, ze na C a D je W95 a na AaB
je W98 a asi automaticky instalator W95 a W98 je jinak nastaven.

Mozna to spolu nesouvisi, mozna jo. Mam malou sit o 4 pocitacich na koaxu
pouze pro sdileni dat.

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., T?rlick? 475/22, 735 35 Horn? Such?
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
I?O: 62301802, DI?: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz, ICQ: 20949586

provozovatel informa?n? slu?by ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel ?asopisu ELEKTROinzert