Zalohovana SRAM (EEPROM, FLASH ROM, ...)

mpalicka@brno.comp.cz mpalicka
Středa Březen 17 11:44:06 CET 2004

Kdysi jsem zkousel takto zalohovat 6116, taky pres diodu a se
stejne blbym vysledkem. Pak jsem videl nekde v Amaru zapojeni
napajeni SRAM se zalohovanim a bylo to o neco slozitejsi, byly tam
i nejaky tranzistory, tak jsem si rekl, ze si musim zapamatovat, kde
to bylo nebo si to nekam nakreslit. Tak jsem to samozrejme
zapomel. Zkus modry AR nekdy z let 86-89 bylo to asi tam.
Milan