[HW] Dual Celeron v jednom slotu SLOT 1 ? Spekulace

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:44:06 CET 2004

On Wed, 26 May 1999, Vaclav Kadoun wrote:

> http://kikumaru.w-w.ne.jp/pc/celeron/index_e.html
> na zacatku clanku...

Jo to uz jsem kdysi videl, ted jde o to jestli BR#0 a BR#1 je na kazdym
slotu v dualu paralelne spojen.

Predelal jsem uz 3 procesory na dual a funguji, 4ty stagnuje :-?)

ale me zajimalo jestli by neslo pouzit _1_ slotovy MB a _2_celerony na
specialnim rozdvojovaku (proste re\dukce s 2 soketama 370).

lada

> hodne stesti ;)

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try the addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/