Oprava harddisku

Serych@panska.cz Serych
Středa Březen 17 11:44:05 CET 2004

Zalezi na tom, co s tim diskem je a jak cenna jsou na tom data. Pokud je
disk zruseny mechanicky (vetsinou se odlomi hlavicky a ty pak udelaji
hlubokou orbu povrchu disku, nebo se vymlati loziska (disk je velmi
hlucny)), je amaterska oprava bez sance.
Pokud je neco v elektronice, da se celkem snadno vypujcit deska elektroniky
z jineho kusu stejneho typu disku (alespon na vytazeni dat z media). Pokud
jsou data na disku velmi cenna, existuji firmy, ktere se zabyvaji jejich
zachranou. Pripravte si ovsem obnosy radove v tisicich az desetitisicich
dolaru (podle velikosti disku a miry jeho poskozeni).

			Jakub Serych