Digitalni potenciometry

Michal Leinweber M.Leinweber
Středa Březen 17 11:44:04 CET 2004

>     Rad bych si postavil predzesilovac rizeny procesorem s
> moznosti mixovani
> kanalu atd. :), IR dalkovym ovladanim, ...

Jo neco takovyho se snazim uz udelat hodne dlouho, ale nedari se mi sehnat
potrebne obvody ... a nechce se mi to stavet ze spousty volume controlu
Obvody ktere umeji mixovat a sou ovladany seriove sou napr:

Analog Devices - SSM2163
nebo ICS2101

Shanel sem se predevsim po tom SSM2163 a pod dlouhem hledani sem nasel firmu
ktera by mi ho dovezla ale v kusovem mnozstvi by stal 800,-.
Pokud nekdo vite kde sehnat soucastky od Analog Devices byl bych zavazan za
informaci.

			McLEI