Digitalni potenciometry

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:04 CET 2004

Nic proti zarizenim, ktere vic blikaji nez hraji (ja preferuji spis ty co
hraji), ale nejsou tyhle obvody zbytecne velke sumaky? Jaky to ma zhruba
odstup sumu, jake zkresleni a jake preslechy mezi kanaly?

			Jakub Serych

-----Původní zpráva-----
Od: Ing. TomᚠDrajsajtl [mailto:tdr@digitus.cz]
Odesláno: 27. května 1999 14:18
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Digitalni potenciometry

>V kteremsi AR me zaujaly digitalni potenciometry, o kterych psal Pavel
Meca.
>Neznate prosim nekdo nebo lepe, nemate nekdo osobni zkusenosti s temito,
>pripadne jinymi obvody?
>    Rad bych si postavil predzesilovac rizeny procesorem s moznosti
mixovani
>kanalu atd. :), IR dalkovym ovladanim, ...

Stavel jsem predzesilovac s TDA7318, ma to 4 stereo vstupy, ktere nejdou
mixovat, ale pouze prepinat, hlasitost, basy, vysky, gain. 4x vystup/2x
stereo,
jeden pouzivam na koncak, druhy na zesilovac pro sluchatka, takze mam na
DO i funkci mute. Diky samostatnemu ovladani 4 vystupu lze vyresit i
balance.
Ovlada se pres I2C sbernici, dokumentace je na CD katalogu
SGS-THOMPSON. Takovych audio procesoru je tam vic, prehled se da najit
prohledanim katalogu pod heslem AUDIO & RADIO. Na pozadani mozno zaslat
mailem, pripadne se lze zeptat HW serveraku, jetli by pro to neposkytli
misto u sebe (pokud to uz dokonce na HW serveru neni... :)

Zajimalo by me, zda nelze nekde sehnat 1 ks TDA7439, ktery TDA7318
v mnohem predci.

Prave pracuji na nove verzi doplnene o displej 2x24 znaku LCD a
A/D prevodnik zajistujicim moznost indikace vybuzeni na tomto displeji.

Ing. Tomas Drajsajtl; Hanza Card s.r.o.; http://www.digitus.cz
Personal Homesite: http://tdr.digitus.cz