Odolnost AVR voci ruseniu

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:44:04 CET 2004

>1) ci sa niekomu uz vymazal program z flasky pri poli cca. radovo 100V/m
>a burstoch radovo okolo 4KV

mel jsem jeden vzorek zarizeni s AVR8515 na zkusebne, kde do toho hnali ze
site nejaky snad 10kV spicky a i jinak na to byli zli. Zdroj to nechytil,
masinka se po kazde takove prasarne resetovala, ale program ve flash to
prezil v pohode. Parkrat se mi ovsem stalo ze se mi za nejakych
(nevimjakych) podminek smazal obsah flashky v programatoru s AVR1200 podle
Atmel AN910. Po asi tretim smazani jsem zapnul vsechny locky a od te doby se
to uz nestalo. Je mozne, ze nastala takova nejaka kombince, ze se to spis
preprogramovalo, nevim...