svab na DSPrologic /take mp3/

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:44:04 CET 2004

>Nevite nekdo o svabu na dekodovani DSPrologic.
>Nejaky relativne levny a hlavne u nas dostupny?
>Taky me napadlo co tak vyuzit DSP procesoru
>na zvukovce? Treba u sound blasteru...
>Exituje halda radioamaterskeho softu na analyzu
>zvuku ci na generovani tonu vyuzivajici prave
>signaloveho procesoru na sound blasteru...

V Amat.Radiu ma tento mesic vyjit schema na dekoder ProLogicu.
Autor sehnal nejaky svab od JRC, ale normalne NELZE ZADNY
koupit, protoze je to chraneno licenci od DOLBY. (Muzou
vam to prodat jenom kdyz si zakoupite licenci jako vyrobce.)
Takze kdo chce stavet domaci kino, mate jedinecnou prilezitost
koupit tu stavebnici. Mluvil jsem s autorem a cena ma byt kolem
1500,-

Tomas Chvatal
ezopaci@mbox.vol.cz