hodiny v PC

Ales Donda student DONDAA
Středa Březen 17 11:44:03 CET 2004

> Mal som ten isty problem u stroja Pentium 75, MB Via - presne uz neviem aka.
> Ked som na PC pracoval kazdy den tak to meskanie vnutornych hodin nebolo az
> take rapidne, ale ked som odisiel do skoly a vratil sa po dvoch troch
> tyzdnoch, tak to bol opat riadny posun.
> Mozno si PC myslelo ze je v USA :o))

> Servisaci si s tym nevedeli rady, alebo nechceli.
> Myslim ze to bude v baterke - asi vadny kus - odporucil by som ju vymenit.

Mel jsem obdobny problem neustala nepravidelne blbly hodiny.
Vzniklo to tim, ze jsem si koupil novy MB. Servisaci si s tim taky
nevedely rady. Pak jsem zjistil, ze pokud pracuji pouze pod DOSem,
jsou hodiny OK. Odstranil jsem to tim, ze jsem naformatoval hadr a
nainstaloval windows znova. Zkusil bych napred to, jestli to neni v
SW nez se bezhlave hnat do zasahu HW.
                                                    Ales D.