[HW] A/D prevodnik u PIC12C67X

Ales Donda student DONDAA
Středa Březen 17 11:44:03 CET 2004

Nazdar lidi, mam nasledujici problem, chtel bych postavit takovy
sledovac signalu asi pro 1KHz. Je potreba zjistit vse potrebne.
tzn. Stredni a efektivni hodnotu, cinitel tvaru atd.

Problem je nasledujici:
    A/D prevod u tohoto cipu je metodou postupnou aproximaci, ktera
je nachylna na tzv. seriove ruseni. Prevod trva asi 10 mikrosekund a
behem tohoto mereni se signal na vstupu meni. Nechce se mi tam davat
nejaky obvod SAMPLE-HOLD nebot nemam zadny volny pin, kterym bych ho
ridil.

Tenhle procesor ma pouze 6 bran. z toho 4xA/D a 1 I/O a 1 I
zbyle piny chci samozrejme vyuzit pro komunikaci procesoru s oklim.
Nevi nekdo jak, na to?

Kdy to udelam pouze tak, ze na A/D vstupy pripojim pres OZ signal, a
zbyle dva porty viuziju pro predavani dat asynchronim prenosem, tak
to sice vypada hezky, ale mam obavy, ze to prave kvuli chybam na A/D
prevodniku nebude fungovat.

                Predem diky za radu
                                        Ales D.