Sirena

Martin Marusak m.marusak
Středa Březen 17 11:44:01 CET 2004

No, to asi je. Vzdyt to tu nekdo prezentoval jako akustickou zbran :).
Mimochodem, toho zlodeje normy asi zvlast netizi.

Ale ja jsem chtel ziskat nejakou praktickou informaci o normalnich
sirenach. Jako co treba nekupovat, co je dobre a tak. S temi tovarne
udavanymi vykony to asi take muze byt ruzne. Existuji klasicke piezo,
ale take se zesilovacem a reprakem (asi do auta), pripadne jine. O to mi
slo.

Martin Marusak