HW Lock

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:45:00 CET 2004

>Na seriak ?? Vim, ze se to za cca 2kKc vyrabi komercne, ale je to jenom
>propojeni konektoru karty normalne dratama na paralelni port.

Jo, to ja vim, to uz jsem mel udelany davno pred tim. Ale oni brecely, ze na vetsine pocitacu maj paralelak obsazenej a zbejva jim COMka. Ale samozrejme, ze
to byl uchylnej napad a taky se to nakonec nerealizovalo.

>Propojeni cipovy karty a paralaku se
>sezene prakticky vsude, bohuzel, sehnat SLOT na kartu je problem (resil jsem
>to DIL-8 patici, jejiz vyvody do PCB se ohnuly a slouzily jako konektor).

Problem to neni, jen je ten slot na muj vkus trochu drahej. 160 penez za kus plastu s kontaktama je hodne!

>Samozrejme to NEUMI zapisovat, pouze cist, ale i obyc. tel. karta ma svoje
>UIN, takze podle toho se to da rozlisit.

Jo, jo, tak jest.

>Kdyz jsme u toho - jakasi nemecka firma vyrabi redukci do floparny - do 90mm

:-))), co ty lidi dneska vsechno nevymyslej ...
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi
Tel.,fax:+420 438 24117