free hand

DEMAX Ltd. demax
Středa Březen 17 11:44:59 CET 2004

Ales Filip wrote:

> Docela by me to take zajimalo. Zkousel jsem k normalnimu telefonu
> pripojit misto sluchatka mikrofon a aluchatka od volkmena, ale
> vzhledem k tomu, ze tel. sluchatko ma asi 8 ohm odpor, a sluchatka od
> volkmena 32, nebylo skoro nic slyset.

hmm, asi je to naopak, zariadenie v telefonnom aparate nemozes zatazit
nizkym
odporom.
Treba nato samostatny stupen, hoci v tiede A.
Su to zpravidla vysokoohmicke menice....
A malicky (I)

jozo

> Ales Filip    <afilip@gmx.net>
> Kutna Hora    <FIDO 2:423/87>
> Copyright (c) 1999 Ales Filip

*  DEMAX spol. s r.o., Elektronicke suciastky	*
* a nahradne diely pre ciernu a bielu techniku	*
*     Juzna trieda 82/2, 040 17  KOSICE 17	*
*    Tel.: +42195-760234, Fax:+42195-762100	*
* http://www.demax.sk    mailto:demax@demax.sk	*