free hand

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:44:59 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Stanislav Češka <sceska0@seznam.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 6. března 1999 11:42
Předmět: RE: free hand

|Myslel jsem ze tel. sluchatko ma 60 Ohm...?
|
|Staci si pres keramickej kondenzator vytahnout AC slozku z
lajny a zesilit
|si to (ale pak uz je to samozrejme aktivni obvod). S
mikrofonem neznam nic
|univerzalniho, ale neni problem rozebrat novejsi telefon s
dynamickym
|sluchatkem a elektretovym mikrofonem a obslehnout to nebo
si to upravit.

|Kdyby tu nekdo mel nejaky hotovy schema jak k lajne
pripojit 16-32Ohm
|sluchatka a dynamickej mikrofon, sem s nim :)

Katalogove zapojeni MT88400 (nebo podobny) + zesilovac
sluchatka + zesilovac mikrofonu => dohromady
1x IO, 2xT a nejaky balast.
Misto MT88400 (MITEL, s galvanickym oddelenim) lze pouzit
hromada jinych obvodu. Pokud to bude nekdo
bastlit cele z diskretnich soucastek, narazi na spoustu
problemu (vazba, napajeni, oddeleni, etc)

Kosta
             Kosta
             P.O.Box 38
             Posta 41