[Hw] Konektory+rele

plupinek@synthesia.cz plupinek
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

Zdravim,

delsi dobu pouzivam relatka, sehnatelna v GM,  H200 a H500, civky jsou v
provedeni 5, 12 a 24V, mezi typy H200 a H500 jsem mimo velikosti nenasel
zasadnejsi rozdil. Dimenzovany jsou na 250AC a 6A (viz katalog GM). Ve
svoji skodovce je mam uz treti rok u centralniho zamykani a nikdy
nezklamaly (a to ty motorky maji nabehovy proudy okolo 20A).
Cena je asi 30 Kc, jsou zality v zeleny kosticce. Pak jsem si vzpomnel,
delaji jeste takovy nahaty, stojej asi tak stejne, jsou dimenzovany  snad
az na 30A (v katalogu jsou nedaleko od H200)

Petr