[Hw] Konektory+rele

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

>Jeste bych potreboval typ na nejakej sikovnej konektor. Potrebuju propojit
>dve zarizeni,proud max 200mA,pocet pinu 10. Cena co nejnizsi.(Canony NE).

Tesla Jihlava dela 12 kolikovy kruhovy konektory, polarizovany, vodotesny,
telo eloxovany hlinik, kontakty zlaceny, 3A na kontakt, s prevlecnou matici,
neco jako AMP military. Jejich 7 polove kamarady pouzivam v jednom aparatku
a vypada to velice vznesene. Navic se to montuje do kulaty diry (jesli
spravne chapu, proc Cannon nechcete). Pokud by byl zajem, vyhrabu nekde
katalogove cislo, je to neco jako WKxxxx-yyyy, zrejme do budoucna planuji
dalsich devadesat milionu podobnych typu, tak aby nemuseli menit cislovani ;-).

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/