Vyroba plosnaku netradicni cestou?

ahorky@tero.cz ahorky
Středa Březen 17 11:44:58 CET 2004

>Dobry den.
>Slysel jsem, ze lze plosnaky vyrabet tak, ze se na laserovce vytiskne na
>blanu predloha a pak se to z te blany zehlickou prezehli primo na
>desticku. Teoreticky vzato by to mohlo fungovat, protoze barva z
>laserovky je vpodstate nejaky cerny plast, takze leptadlo by to prezit
>mohlo a teplem zehlicky by se to prichytit taky mohlo.
>Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? Jak je to spolehlive, jakou pouzit
>teplotu zehlicky a jak predem vycistit/pripravit desticku, aby to dobre
>chytlo?

Tento zpusob neznam, ale ja delam zasadne DPS fotocestou.
Nechci zde delat nekomu reklamu a pouzivam nasledujici postup:

Pro plosaky s mensi hustotou spoju.
------------------------------------
Odmastenou desku nastriknu sperejm POSITIV (GM Elektronic).
Obrazec vytisknu na kancelarsky papir a nastriknu sprejem
PAUSKLAR (GM Elektronic) a osvitim horskym sluncem ze vzdalenosti
cca 50cm po dobu 4 min. Vyvolani v NaOH a leptani.
Pouzivam pro silnejsi spoje - 1.5mm a vyse, a pokud mi dojde
folie.

Pro plosaky s vetsi hustotou spoju.
------------------------------------
Postup podobny, ale tisknu inkoustovkou na folii.
POZOR! Zde zalezi na kvalite folie. Doporucuji zasadne
folie od HP (zjisteno zkouskami)
Osvit ze stejne vzdalenosti po dobu 2 minuty.
Pri tomto postupu se daji obre delat spoje 0.6 - 0.8mm.

Velice zalezi na rovnomernosti nastriknute vrstvy a hlavne na
poradnem vysuseni!! Jinak se to smyva. Je v tom malej figl.

PS.: Deska se takto da vyrobit za 20-30 minut (zalezi na dobe
leptani)

MAVE
ahorky@tero.cz