Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

Jo to musi byt nejaka specialni folie? Ja jsem myslel, ze staci obycejna
folie pro tisk do laserovek. K jake teplote zehlicky jste tedy dospeli
(chapu, ze jste ji asi teplomerem nemerili, ale alespon "pocet puntiku"
na zehlicce by pomohl.

				Diky

					J.S.

-----Původní zpráva-----
Od: Karel Briza [mailto:briza@mudk.cz]
Odesláno: 9. března 1999 12:46
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: Vyroba plosnaku netradicni cestou?

Tu folii jsme docela dost dlouho zkouseli ale lepsi vysledky mame s
osvitem.
Nevyhody - vysledny obraz je dost zavisli na teplotu zehlicky. Toner bud
neprilne nebo se rozpije. A termostat u zehlicky nic moc co se tyka
presnosti teploty. Dost pracne je taky vyrobit oboustranou desku.
Zafixovali
jsme predlohu a presto se tepelne trochu hnula.
Budeli i presto zajem mam doma nekde adresu a ceny. Minimalni odber 5ks
A4
cena cca vse 500,- Kc.

Zdravi Briza