[Hw] Konektory+rele

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

>taky jsem resil a neustale resim podobne problemy tam, kde mi DIN uz
>nestaci. Zajima me ovsem jeste jedna drobnost - cena toho konektoru.

Nevim, ja jsem je dostal. Ale podle vsech priznaku se jedna o soucastku
dosud vyrabenou, katalogovy list jsem dostal z Tesly asi pred trictvrte
rokem, cena tam tradicne nebyla, aby mel marketingovy department taky co na
praci.

>I am justified to shoot people in self-defense or when I have a fucking day.
Rikal jsem si, ze jednou udelam z takovych zajimavych prupovidek webovou
stranku. Jednim z favoritu je taky "Very funny, Scotty, now beam down my
clothes". Akorat kde brat ten cas.

Josef Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electonics design
Snail Instruments                     Josef Hanzal
Vojanova 615                          phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                         e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                        URL: http://www.vitrum.cz/snail/