VF moduly

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:44:57 CET 2004

At 15:46 9.3.1999 +0100, Pavel Kriz wrote:
>Mate nekdo zkusenosti s VF moduly na 433,93 MHz (nebo i jinde) ?

Trochu - to co jsem od nich ocekaval splnily s dostatecnou rezervou.

>Konkretne se mi jedna o obousmernou datovou komunikaci mobilniho
>jednocipu s bateriovym napajenim a PC v ramci jedne budovy.

To bych taky potreboval, ale oracene: pevny jednocip a mobilni PC :-)

>Jak rychle se s tim da vysilat ?

To nevim, ale modulacni rychlost udavaji 5kHz.

>Existuje nejaky modul "tansceiveru" ?

Ano, podle katalogu ENIKA je to RFT-DATA SAW 433.92 MHz.

>A co to bude STAT ?

Zmineny transceiver stoji 512,90 podle katalogu '97

>Diky za jakekoliv pripominky k teto tematice

Neni zac ...
S pozdravem
		Libor Kavan, EZA-TV Vrchlabi
		Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi